1991 yılında Malatya’da doğdum. İnönü Üniversitesi Tarih Bölümü ve İstanbul Üniversitesi Çocuk Gelişimi Bölümü’nden mezun olduktan sonra, pedagojik formasyonumu tamamladım ve eğitim yolculuğumu alternatif eğitim yaklaşımları doğrultusunda şekillendirdim.
2018 yılından bu yana üç–altı yaş arası karma gruplarla çalıştım; çocukların erken yaş gelişim yolculuğuna sanat, doğa ve ritim eşliğinde eşlik ettim. Eğitim anlayışımda çocuğun içsel dünyasına duyulan saygı, öğrenmede ritim ve tekrarın iyileştirici gücü ile estetik bir çevrenin destekleyici rolü daima merkezde yer aldı.
Eğitmenliğimi derinleştirmek amacıyla Masal Anlatıcılığı, Fiziksel Tiyatro, P4C ve çeşitli sanat temelli eğitimlerle alternatif eğitim alanındaki bilgi ve deneyimimi zenginleştirdim.
Eğitim Sanatı Dostları Derneği tarafından düzenlenen IASWECE onaylı Waldorf Pedagojisi Eğitmen Eğitimi sürecini tamamladım ve Waldorf pedagogu olma yolunda ilerlemeye devam ediyorum. Bu üç yıllık eğitim sürecinde;
- Waldorf pedagojisinde temel ilkeler ve duyular üzerine Alfred Rahmen, Bernhard Merzenich ve Michiel van Gent ile,
- Ritim, oyun, çember ve parmak oyunları üzerine Lourdes Tormes, Thomas Tirler ve Regina Rost ile,
- Euritmi, çocuk çizimleri, resim ve müzik pedagojisi gibi alanlarda ise birçok değerli eğitmenle birebir çalışma fırsatı buldum.
Eylül 2022’den bu yana Arsu Güzel Sanatlar Anaokulu’nda eğitmen ve eğitim danışmanı olarak görev yapıyorum. Waldorf pedagojisinin temelinde yer alan ritim, tekrar, doğayla bağ ve sanat temelli öğrenme yaklaşımı; hem sınıf içi uygulamalarımda hem de danışmanlık çalışmalarımda yolumu aydınlatmaya devam ediyor.
Keçe ve punch gibi el işi uğraşları ise benim için hem yaratıcı bir ifade alanı hem de içsel ritmimi besleyen şifa kaynakları arasında yer alıyor.